Where Are You Know ??


Kawan-Kawan Saya

Saturday, 24 December 2011

Oh Hepy..Hepy Day...

Terima Kasih Buat Sahabat-Sahabatku Untuk Satu Hari Yang Sangat Menggembirakan...

24 Disember 2011----> Cuti Study Week

Destinasi -----> Hot Spring Sg Klah, Tasik Proton City, TF, and Pasar Malam Tg Malim..hehe

Hopefully.. Masa-masa akan datang kita masih diberi kesempatan untuk spend masa together gether macam nie lagi..hehe





Cantik taw tempat nie... Nanti ada masa bawa la family dtg ke sini...

Nie adalah laluan titi kayu untuk ke kolam air panas...







Nie pulak pemandangan sekitar kolam air panas...



Bukan sekadar kolam air panas..kolam air sejuk pun ad taw.. ala2 sunway lagoon gitu..hehe



Selain kolam air panas dan sejuk, turut disediakan pelbagai kemudahan-kemudahan dan perkhidmatan yang menarik di sini...

Ada spa... ad tempat untuk rawatan badan... ada tempat merebus telur... & tidak ketinggalan juga rawatan refleksiologi... Banyak lagi sebenarnya tempat best dlm nie...cuma I cannot remember..hihi






-Tamat Sudah...Sekian-


Tuesday, 20 December 2011

Jauhi Budaya Mengumpat

Setiap percakapan pasti ada mukadimahnya...
Mengumpat juga tentulah tidak terkecuali...
Jadi... Apakah mukadimah-mukadimah untuk memulakan umpatan..???







Jom kita sama-sama jauhi budaya mengumpat nie..
Kenapa..?? Kenapa..?? Kenapa...???


Ayuh.. Sama-sama kita jaga lidah kita daripada berkata-kata yang buruk tentang orang lain...




p/s : post kali ini adalah khas buat ingatan diri sendiri dan juga sahabat-sahabat sekalian... Semoga kita terhindar daripada perbuatan yang sia-sia ini.. Amin...

Buat Yang Bernama Sahabat..

Rasanya semua insan di dunia ini pernah memiliki sahabat untuk berkongsi suka-duka, pahit manis, gelak-tawa, dan juga senyum-tangis...

Namun, tidak semua persahabatan bersulam kasih sayang sejati, keikhlasan zahir batin mahupun kejujuran yang membaluti diri...

Ya, pasti anda semua pernah rasa manis dan indanya ukhwah bersama insan yang bergelar sahabat... Namun begitu, pasti ada yang terguris, terhimpit, dihimpit, menghimpit dan sebagainya...

Setiap orang pasti mengimpikan sebuah persahabatan yang indah umpama kita mengimpikan seorang teman untuk sehidup semati bersama kita...

Tetapi...
Mampukah kita memiliki sahabat sejati??
Layakkah kita meraih sahabat yang baik??
Baikkah kita???
Berhakkah kita??
Jujurkah kita dalam berbicara dengannya??
Ikhlaskah kita bersahabat dengannya??
Setiakah kita seandai dia dilanda musibah???

"Aku kasihi sahabatku dengan segenap jiwaku. Sahabat yang baik adalah seiring denganku, dan menjaga nama baikku semasa hidup dan selepas matiku. Kuhulurkan tangan kepada sahabatku untuk berkenalan kerana aku merasa senang. Semakin ramai sahabat semakin aku percaya diri. Aku selalu berharap mendapat sahabat sejati yang tidak luntur baiknya dalam suka dan duka. Jika aku dapat, aku ingin setia padanya."
-Imam Shafie-

Andai kita menjadi sahabat yang tidak tahu menghargai jadilah kita orang yang ketinggalan..
Kenapa..?? Kenapa..?? dan Kenapa..??
Kerana hidup tanpa seorang sahabat memang tidak akan bererti...
Kerana tanpa seorang sahabat kita mungkin tidak akan tersenyum...
Hari-hari yang dilalui mungkin suram..pilu... dan sebagainya...

Namun kita seringkali terlupa dengan nikmat yang Allah pinjamkan kepada kita...iaitu seorang sahabat..
Kita telah menyalahgunakan kehadiran seorang sahabat ...
Kita mempergunakannya...
Menikamnya dari belakang..
Mengambil kesempatan ke atas dirinya...
Mengumpat dan memburuk-burukkan sahabat..
Akhir sekali mengguris hati seorang insan bergelar sahabat...
Inikah yang mampu digelarkan sebagai sahabat sejati???



"Tidak sempurna iman seseorang, sehingga dia mengasihi sahabatnya seperti dia mengasihi dirinya sendiri."
-Hadia Bukhari dan Muslim-







Friday, 9 December 2011

DIAM!!!!

Kita dikurniakan lidah oleh Allah bukan untuk digunakan sewenang-wenangnya dan mengeluaran kata-kata yang sia-sia.
Berhati-hatilah menggunakan lidah yang diberi. 
Setiap perkataan akan dihitung.

Banyak diam tidak semestinya bodoh..
Banyak cakap tidak semestinya cerdik..
Kerana kecerdikan itu buah fikiran..
Orang yang cerdik yang pendiam adalah lebih baik..
Dari orang bodoh yang banyak cakap.

Menasihati orang yang bersalah adalah tidak salah..
Yang salah adalah apabila memikirkan kesalahan orang lain.

"Manusia tidak akan mengalahkan syaitan kecuali dengan diam. Jalan yang terbaik ialah diam kalau kita tidak dapat bercakap ke arah perkara yang baik-baik. Bicara yang baik adalah lambang hati yang baik dan bersih yang bergantung kepada kekuatan iman pada diri manusia"

p/s: Berdiam adalah lebih baik jika tidak tahu berkata baik tentang orang. Berdiam dalah lebih baik dari cakap banyak tetapi menyakitkan hati orang.


Sunday, 4 December 2011

Sahabat Yg Baik???

Jangan Berjalan Di Depanku...
Aku mungkin tidak akan mengikutimu...
Dan jangan berjalan di belakangku...
Aku mungkin tidak layak diikuti...
Akan tetapi...
Berjalanlah di sisiku...
Dan jadilah sahabatku...
InsyaALLAH...
Aku akan sentiasa menemanimu di waktu susah dan senangmu.. =)

Temuduga Terbuka !!!!!

Kekosongan Jawatan :
A)Ahli Syurga Dari Awal
B)Ahli Neraka Dari Awal
C)Ahli Neraka Sementara Kemudian Akan Dilantik Menjadi Ahli Syurga

Empat GANJARAN LUMAYAN (khas untuk JAWATAN A)
-Nikmat kubur
-Perlindungan di Padang Mahsyar
-Keselamatan Meniti Titian Sirat
-Syurga yang kekal abadi


Tarikh Temuduga :
Bila-bila masa secara adhoc bermula dari saat membaca iklan ini

Lokasi Temuduga :
Di dalam kubur (alam barzakh)

Kelayakan :
-Anda tidak perlu bawa sijil-sijil
-Anda tidak perlu bawa pingat
-Anda tidak perlu bawa wang atau segala harta yang anda kumpul
-Anda tidak perlu berupa paras cantik, hensem, tegap dan seksi
-Sila bawa dokumen asal : Iman & Amal serta amal jariah sebagai sokongan

Panel Temuduga :
Munkar dan Nakir

ENAM soalan bocor :
1)Siapa TUHAN anda?
2)Apa AGAMA anda?
3)Siapa NABI anda?
4)Apa KITAB anda?
5)Di mana KIBLAT anda?
6)Siapa SAUDARA anda?


SEMUA AKAN DIKEHENDAKI HADIR TANPA SEBARANG PENGECUALIAN

Sunday, 20 November 2011

Khas Buat Sahabat (Part 2)

Sahabatku...
Usahlah bertarung idea tanpa adabnya,
Berdebatlah jika kiranya berbuahkan kebaikan,
Awasilah pertengkaran kerana di sana ada unsur lain yang membisikkan,
Syaitan namanya!!!

Sahabatku...
Senyumlah selalu tetapi bersederhanalah dalam ketawa,
Rasulullah SAW adalah yang paling banyak tersenyum,
Baginda ketawa tapi kena pada tempatnya,
Tapi... berpada-pada sahaja wahai sahabat,
Plato juga mengharap agar pementasan hiburan
yang tidak bermutu, terlalu banyak ketawa bodoh,
Hanya disaksikan oleh golongan hamba abdi dan orang upahan asing,
Begitu juga Aristotle berpendapat...
Supaya golongan belia ditegah daripada
Menyaksikan hiburan-hiburan yang membolehkan
Perbuatan ketawa berlebih-lebihan,
Supaya tidak menular keburukan dalam diri.

Sahabatku...
Seriuslah selalu dan berguraulah berpatutan,
Tanpa serius, hilanglah kesungguhan,
Tanpa bergurau, tawarlah kehidupan,
Kata seorang penyair:
"Berikan kerehatan kepada jiwamu yang sibuk dengan berfikir,
ubati dengan bergurau,
Tapi... kalau mengubatinya dengan bergurau mestilah dalam batas,
Seperti kau memasukkan garam ke dalam gulai".

Sahabatku...
Kawallah nada suaramu setakat yang diperlukan,
Oleh pendengar di depanmu,
Janganlah jadi seperti orang bodoh,
Bahkan menyakitkan hati orang lain pula!!!!
Lukman Hakim juga mencela orang yang tidak pandai
Menjaga nada suara pada tempatnya,
Itulah katanya suara keldai!!!
Surah Al-Isra' memberi tip kepada kita,
Jangan keraskan suaramu dalam solat,
Tapi jangan pula merendahkannya,
Carilah jalan tengah di antara keduanya.


Khas Buat Sahabat (Part 1)

Sahabatku...
Segeralah tunaikan solat di awal waktu,
Di kala mendengar azan,
Usahakanlah semampu yang terdaya,
Ini membuktikan kesungguhan anda,
Di situ ada sumber kejayaan,
Di situ ada sumber pertolongan,
Di situ ada sumber taufiq,
Perhatikanlah banyak perintah ayat Al-Quran,
Dimulakan dengan menyebut solat di awalnya,
Juga di medan perang,
Walaupun di saat genting dan cemas.

Sahabatku...
Bacalah Al-Quran dan perhatikan mesejnya,
Selalulah berzikir dan carilah ilmu walaupun sedikit,
Kurangilah dengan masa yang tidak bertujuan,
Sesungguhnya Al-Quran adalah sumber asli lautan ilmu,
Sumber hidayah kepada anda dan saya,
Bacalah Al-Quran, kelak ia memberi syafaat,
Sentiasalah membaca, menghafal dan...
Cuba hayati mesej arahannya,
Selalu berzikir...berzikir...dan terus berzikir!!!
Di sini ada ketenteraman,
Di sini ada kedamaian,
Di sini ada kesalaman,
Jadilah hamba yang sejahtera.

Sahabatku...
Dorongkanlah diri untuk menguasai bahasa Al-Quran,
Mulakan dulu walaupun sepatah perkataan,
Sebenarnya anda telah lama bermula,
Iaitu sejak anda solat setiap hari,
Sebutlah dulu walaupun tidak faham,
Antara malapetaka pertama menimpa umat kita,
Ialah kecuaian menguasai bahasa agamanya,
Juga mengutamakan bahasa pasar,
Ayuh!!! Apa tunggu lagi!!!
Bukalah ruang walaupun seminit.



Saturday, 19 November 2011

Buatmu teman tersayang


Teman tersayang...
Aku ingin kita seperti Abu Bakar As-Siddiq,
Persahabatan dijalin kerana Al-Khaliq,
Harta dikorban bukan sedikit,
Cintakan kebenaran, sanggup bersakit.

Serta tawakal Ibrahim mulia,
Ketika meninggalkan insan tercinta,
Di bumi tandus tanpa bicara,
Meyakini Allah sebagai penjaga.

Aku impikan antara kita seorang Umar,
Berdiri tatkala tunduknya manusia,
Bersuara tatkala diamnya mereka,
Menggerunkan musuh durjana.

Serta senyuman Syed Al-Quth,
Ketika berhadapan dengan tali maut,
Akidah mantap tidak terenggut,
Roh dakwahnya tidak surut.

Aku ingin kita seteguh Ibnu Zubair,
Menahan panahan Hajjaj dengan rela,
Bersama si ibu tua,
Lantas syahid, rohnya ke syurga.

Marilah kita menyemai benih Hassan Al-Banna,
Fikrahnya jernih, menggegarkan dunia,
Merelakan tubuhnya dimamah peluru,
Demi menegakkan kalam Allah dan Rasul.

Aku ingin kita sepemaaf Yusuf,
Tetap mencintai saudaranya,
Walaupun dihumban ke perigi tua,
Terpisah daripada ayahanda bertahun lamanya.

Aku ingin pusara kita harum mewangi,
Bagai harumnya pusara Masyitah,
Semerbak kasturi...

Aku ingin persahabatan indah ini,
Bisa menjadi syafaat,
Di mahkamah mahsyar nanti...

**Ukhwah Fillah Abadan Abada (",)**


Bidadari Mencemburui Wanita Dunia

Wanita dunia ketika memasuki syurga akan mampu mengalahkan kejelitaan para bidadari syurga.

Siapakah wanita dunia itu??
Mereka adalah wanita solehah!!!

... Aisyah r.a berkata :

Wanita-wanita solehah akan berkata kepada bidadari syurga..

"Kami melakukan solat sedangkan kamu tidak...
Kami berpuasa sedangkan kamu tidak...
Kami bersedekah sedangkan kamu tidak..
Kami wanita solehah di dunia mengalahkan bidadari syurga.."

: : Inilah yang menyebabkan bidadari pun cemburu...


Saturday, 29 October 2011

Manusia Bertanya.. Al-Quran Menjawab

KENAPA HIDUPKU AMAT SUKAR??
"Sesungguhnya bersama kesulitan ada kemudahan". 
(Surah Al- Syarh :6)

KENAPA AKU DIUJI??
"Apakah manusia mengira bahawa mereka akan dibiarkan hanya dengan mengatakan, 'Kami telah beriman' dan mereka tidak diuji? Dan sesungguhnya Kami telah menguji orang-orang sebelum mereka, maka Allah pasti mengetahui orang-orang yang benar dan orang-orang yang dusta."
(Surah Al-Ankabut :2-3)

KENAPA AKU TIDAK MENDAPAT APA YANG AKU IDAMKAN??
"Boleh jadi kamu membenci sesuatu, padahal ia baik bagimu dan boleh jadi kamu menyukai sesuatu tapi ia tidak baik bagimu. Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
(Surah Al-Baqarah :216)

KENAPA UJIAN SEBERAT INI??
"Allah tidak membebani seseorang melainkan sesuai dengan kesanggupannya."
(Surah Al-Baqarah : 286)

KENAPA RASA KECEWA??
"Dan janganlah kamu merasa lemah dan janganlah pula bersedih hati, padahal kamulah orang-orang yang paling tinggi darjatnya jika kamu orang-orang yang beriman."
(Surah Al-Imran :139)

APA YANG AKU DAPAT DARIPADA SEMUA INI??
"Sesungguhnya Allah telah membeli daripada orang-orang Mukmin, baik diri maupun harta mereka dengan memberikan syurga untuk mereka."
(Surah At-Taubah :111)

KEPADA SIAPA AKU BERHARAP??
"Cukuplah Allah bagiku, tidak ada Tuhan selain dariNya. Hanya kepada NYA aku bertawakal dan Dialah Tuhan yang memiliki 'Arsy yang agung."
(Surah At-Taubah :129)



Friday, 28 October 2011

Credit to Munirah Safiee

Coz today is ur day...
Its an oppurtunity for you to know that...
You are special and special things are for you today...
I wish YOU all da best...
Happy birthday... Munirah Bt Safiee...


Again... Happy Birthday Muni...


Thursday, 27 October 2011

Khas Buat Ckin...

Sahabat... Aku bangga melihatmu derita dalam perjuangan dari melihatmu gembira dalam kelalaian...
Sahabat... Aku bangga mendengar tangismu kerana pengorbanan dari melihat tawamu dalam pengkhianatan..
Sahabat.. Aku bangga andai dikau mati di medan kebenaran dari hidup dalam kesesatan...
Kerana...
Jangan lupa duhai sahabat... muliamu bukan pada pangkat dan harta tapi ISLAM...

Selamat Hari Lahir Ke-21 sahabatku... NOOR ASYIKIN BT KAMARAZAMAN...
Semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezki...dan dipermudahkan menjalani ibadah harian...
Semoga persahabatan kita kekal ke akhir hayat... ^_____^



Wednesday, 26 October 2011

Seandainya Dia Bukan Milikku...

Dengan nama ALLAH yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang...
Ya Allah... Seandainya telah Kau catatkan dia milikku, tercipta buatku, satukanlah hatinya dengan hatiku, titipkanlah kebahagiaan antara kami agar kemesraan itu abadi...

Ya Allah Ya Tuhanku Yang Maha Mengasihi... seiringkanlah kami melayari hidup ini, ketepian yang sejahtera dan abadi, maka jodohkanlah kami...

Tetapi Ya Allah...
Seandainya telah Kau takdirkan dia bukan milikku, tabahkanlah hatiku dan hatinya, kekalkan ingatan dan kemesraan kami bersama dan peliharalah kami dari kekecewaan...

Ya Allah Ya Tuhanku Yang Maha Mengerti... 
Berikanlah aku kekuatan menolak bayangannya jauh ke dada langit agarku sentiasa tenang walaupun tanpa dia di sisi..

Ya Allah Yang Tercinta...
Pasrahkanlah aku dengan takdirMu...
Sesungguhnya apa yang telah Engkau takdirkan adalah yang terbaik buatku

Sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui segala yang terbaik buatku...
Sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui Yang Terbaik untuk hamba-hambaMU...

Amin Ya Rabbal A'lamin....


Monday, 24 October 2011

Sup Fishbol...

Setelah berhari-hari tiada kesempatan nak masak.. 
Akhirnya, hari ini dapat jugak melepaskan gian di hati nak memasak...
Selepas abeh je kelas Kimia Industri pukul 1 td...
Cepat2 serbu kedai runcit depan Campus..hehe

So... Today... Saya nak msak apa eh???
Hmm.. disebabkan badan yg masih kepenatan + baju yg masih belum dibasuh + Kelas TENIS pada sebelah petangnya... Masak yg simple2 sudah kan.. :-)

Masak ap yg simple + cepat + mudah + sedap + Berselera untuk diterima dek tekakku..??
Dah tentulah sup... 
Maka... terhasillah sup fishbolku yg tak seberapa...

Bahan-bahannya ialah :-

Fishball... Sebungkus pun da cukup... (untuk 2 orang makan)

Kiub ayam... Satu kiub dah la eh... Penambah rasa...

Sup bunjut adabi....

Ubi Kentang... 1 atau 2 biji...

 Bawang merah dan bawang putih...

Minyak untuk menumis

Air secukupnya

Okey... skng jom tengok macam mana saya yg x berapa pandai nak masak nie memasak sup.. ngeee~

Pertama... tumis bawang sampai kekuning-kuningan... masukkan juga sup bunjut... tumis bersama...

Lepas tue... masukkan fishball... goreng seketika...

Kemudian... masukkan air secukupnya... tunggu sampai mendidih...

Lepas air da mendidih.. masukkan kiub/ pati ayam ke dalam periuk...

Kemudian... masukkan ubi kentang ke dalam periuk... Tunggu sehingga ubi empuk...



 Siap untuk dihidang...

Simple bukan... Kejap je masak sup nie tadi...
Tips : Kalau dah masukkan pati ayam ke dalam sup, tak perlu lagi + garam + ajinamoto...


Saturday, 22 October 2011

SYAITAN....

15 pintu syaitan yang ada dalam diri kita :

1) Pintu marah
2) Cinta dunia
3) Enggan menghadiri majlis ilmu
4) Panjang angan-angan
5) Rakus
6) Bakhil
7) Suka pujian
8) Riak
9) Ujub
10) Takut dan gelisah
11) Buruk sangka
12) Memandang rendah pada orang lain
13) Suka pada dosa
14) Merasa aman dari pembalasan Allah
15) Putus asa dari rahmat Allah



15 senjata menghalang syaitan :

1) Membaca bismillah
2) Banyakkan berzikir
3) Banyakkan beristighfar
4) Baca.. La ila ha illa anta subha naka inni kuntu minaz zolimin
5) Jangan tidur berseorangan
6) Baca doa pagi dan petang
7) Bersugi
8) Melaksanakan solat jemaah
9) Berwudhuk sebelom tidur
10) Menutup aurat
11) Membaca doa ketika masuk tandas
12) Banyakkan berselawat
13) Bertaubat
14) Banyakkan membaca Al-Quran
15) Membaca surah Yassin pada setiap pagi.


Friday, 21 October 2011

LIST OF GMO FOODS

Gmo ialah singkatan bagi Genetically Modified Organism... GMO foods nie tak bagus untuk kesihatan... Sesetengah makanan dalam list kat bawah nie boleh jer kita jumpa kat Malaysia... tapi sayangnya... tiada label pun kat  tin-tin atau bungkusan makanan nih...list nie diperolehi drpd website ini ------> http://opposingdigits.com/forums/about52.html... jadi... harapnya dengan sedikit perkongsian ini akan membawa manfaat kepada kita semua...




baby food

GENETICALLY ENGINEERED INGREDIENTS
Nabisco
# (Phillip Morris) Arrowroot Teething Biscuits

Infant formula Carnation Infant Formulas
(Nestle)
# AlSoy
# Good Start
# Follow-Up
# Follow-Up Soy

Enfamil Infant Formulas
(Mead Johnson)
# Enfamil with Iron
# Enfamil Low Iron
# Enfamil A.R.
# Enfamil Nutramigen
# Enfamil Lacto Free
# Enfamil 22
# Enfamil Next step (soy and milk-based varieties)
# Enfamil Pro-Soybee

Isomil Infant Formulas
(Abbot Labs)
# Isomil Soy
# Isomil Soy for Diarrhea

Similac
(Abbot Labs)
# Similac Lactose Free
# Similac with Iron
# Similac Low Iron
# Similac Alimentum


baking

GENETICALLY ENGINEERED INGREDIENTS
baking mixes

Aunt Jemima
# (Quaker) Complete Pancake & Waffle Mix
# Buttermilk Pancake & Waffle Mix
# Cornbread Mix
# Easy Mix Coffee Cake

Betty Crocker
(General Mills)
# Pie Crust Mix
# Original Pancake Mix
# Complete Pancake Mix
# Buttermilk Complete Pancake Mix
# Muffin Mixes
# Banana Nut
# Lemon Poppy Seed
# Blueberry
# Wild Blueberry
# Chocolate Chip
# Apple Streusel
# Quick Bread Mixes

* Banana
* Cinnamon Streusel
* Lemon Poppy Seed
* Cranberry Orange
* Gingerbread

# Cookie Mixes

* Chocolate Chip
* Double Chocolate Chunk
* Sugar
* Peanut Butter



Bisquik
(Betty Crocker/General Mills)
# Original
# Reduced Fat
# Shake 'n Pour Pancake Mix
# Shake 'n Pour Buttermilk Pancake Mix
# Shake 'n Pour Blueberry Pancake Mix

Duncan Hines
(Aurora Foods)
# Muffin Mixes
# Kellogg's All-Bran Apple Cinnamon
# Kellogg's All-Bran Blueberry
# Blueberry
# Blueberry Crumb
# Chocolate Chip

Hungry Jack
(Pillsbury)
# Buttermilk Pancake Mix
# Extra Light & Fluffy Pancake Mix (all varieties)

Jiffy
# Corn Muffin Mix
# Blueberry Muffin Mix
# Raspberry Muffin Mix
# Pie Crust Mix

Mrs. Butterworths
(Aurora Foods)
# Complete Pancake Mix
# Buttermilk Pancake Mix

Pepperidge Farms
(Campbell's)
# Buttermilk Pancake Mix

Pillsbury
# Quick Bread & Muffin Mixes
# Blueberry
# Chocolate Chip
# Banana
# Cranberry
# Lemon Poppyseed
# Nut

# Hot Roll Mix
# Gingerbread

baking needs

Bakers
(Kraft/Phillip Morris)
# Unsweetened Chocolate
# Semi-Sweet Chocolate
# German Sweet Chocolate
# White Chocolate

Hershey's
# Semi-Sweet Baking Chips
# Milk Chocolate Chips
# Mini Kisses

Nestle
# Toll House Semi-Sweet Chocolate Chips
# Milk Chocolate Chips
# White Chocolate
# Butterscotch Chips
# Semi-Sweet Chocolate Baking Bars

bread
GENETICALLY ENGINEERED INGREDIENTS


Holsum
# (Interstate Bakeries) Holsum Thin Sliced
# Roman Meal
# 12 Grain
# Round Top
# Home Pride
# Buttertop White
# Buttertop Wheat

Pepperidge Farms
(Campbell's)
# Cinnamon Swirl
# Light Oatmeal
# Light Wheat
# 100% Whole Wheat
# Hearty Slices
# 7 Grain
# 9 Grain
# Crunchy Oat
# Whole Wheat
# Light Side
# Oatmeal
# Wheat
# 7 Grain
# Soft Dinner Rolls
# Club Rolls
# Sandwich Buns
# Hoagie Rolls

Thomas'
(Bestfoods)
# English Muffins

* Original
* Cinnamon Raisin
* Honey Wheat
* Oat Bran
* Blueberry
* Maple French Toast

# Toast-r-Cakes Blueberry
# Toast-r-Cakes Corn Muffins

Wonder
(Interstate Bakeries)
# White Sandwich Bread
# Country Grain
# Buttermilk
# Thin Sandwich
# Light Wheat
# 100% Stoneground Wheat
# Fat Free Multigrain
# Premium Potato
# Beefsteak Rye
# Wonder Hamburger Buns


breakfast
GENETICALLY ENGINEERED INGREDIENTS


breakfast bars

# Kellogg's Pop Tarts
(all varieties)
# Pop Tarts Snack Stix
(all)
# Nutri-Grain Bars
(all)
# Nutri-Grain Fruit Filled Squares
(all)
# Nutri-Grain Twists
(all)
# Fruit-Full Squares
(all)

Nabisco
(Nabisco/Phillip Morris)
# Fruit & Grain Bars
(all varieties)

Nature Valley
(General Mills)
# Oats & Honey Granola Bars
# Peanut Butter Granola Bars
# Cinnamon Granola Bars

Pillsbury
(General Mills)
# Toaster Scrambles & Strudels
(all varieties)

Quaker
# Chewy Granola Bars
(all varieties)
# Fruit & Oatmeal Bars
(all varieties)

waffles

Aunt Jemima Frozen Waffles
# Buttermilk
# Blueberry

Eggo Frozen Waffles
(Kellogg's)
# Homestyle
# Buttermilk
# Nutri-Grain Whole Wheat
# Nutri-Grain Multi Grain
# Cinnamon Toast
# Blueberry
# Strawberry
# Apple Cinnamon
# Banana Bread

Hungry Jack Frozen Waffles
(Pillsbury/General Mills)
# Homestyle
# Buttermilk

Cereal
GENETICALLY ENGINEERED INGREDIENTS


# General Mills Cheerios
# Wheaties
# Total
# Corn Chex
# Lucky Charms
# Trix
# Kix
# Golden Grahams
# Cinnamon Grahams
# Count Chocula
# Honey Nut Chex
# Frosted Cheerios
# Apple Cinnamon Cheerios
# Multi-Grain Cheerios
# Frosted Wheaties
# Brown Sugar & Oat Total
# Basic 4
# Reeses Puffs
# French Toast Crunch

Kellogg's
# Frosted Flakes
# Corn Flakes
# Special K
# Raisin Bran
# Rice Krispies
# Corn Pops
# Product 19
# Smacks
# Froot Loops
# Marshmallow Blasted Fruit Loops
# Apple Jacks
# Crispix
# Smart Start
# All-Bran
# Complete Wheat Bran
# Complete Oat Bran
# Just Right Fruit & Nut
# Honey Crunch Corn Flakes
# Raisin Bran Crunch
# Cracklin' Oat Bran
# Country Inn Specialties
(all varieties)

Mothers Cereals
(Quaker)
# Toasted Oat Bran
# Peanut Butter Bumpers
# Groovy Grahams
# Harvest Oat Flakes
# Harvest Oat Flakes w/Apples & Almonds
# Honey Round Ups

Post
(Kraft-Phillip Morris)
# Raisin Bran
# Bran Flakes
# Grape Nut Flakes
# Grape Nut O's
# Fruit & Fibre date, raisin and walnut
# Fruit & Fibre peach, raisin and almond
# Honey Bunch of Oats
# Honey Nut Shredded Wheat
# Honey Comb
# Golden Crisp
# Waffle Crisp
# Cocoa Pebbles
# Cinna-Crunch Pebbles
# Fruity Pebbles
# Alpha-Bits
# Post Selects Cranberry Almond
# Post Selects Banana Nut Crunch
# Post Selects Blueberry Morning
# Post Selects Great Grains

Quaker
# Life
# Cinnamon Life
# 100% Natural Granola
# Toasted Oatmeal
# Toasted Oatmeal Honey Nut
# Oat Bran
# Cap'n Crunch
# Cap'n Crunch Peanut Butter Crunch
# Cap'n Crunch Crunchling Berries


chocolate
GENETICALLY ENGINEERED INGREDIENTS


candy

Cadbury
# (Cadbury/Hershey's) Mounds
# Almond Joy
# York Peppermint Patty
# Dairy Milk
# Roast Almond
# Fruit & Nut

Hershey's
# Kit-Kat
# Reese's Peanut Butter Cups
# Mr. Goodbar
# Special Dark
# Milk Chocolate
# Kisses
# Symphony

Kraft
(Kraft/Phillip Morris)
# Toblerone
(all varieties)

Mars
# M&M
(all varieties)
# Snickers
# Three Musketeers
# Milky Way
# Twix

Nestle
# Crunch
# Milk Chocolate
# Chunky
# Butterfinger
# 100 Grand

drink mixes and dessert toppings

Carnation
(Nestle)
# Hot Cocoa Mixes:
# Rich Chocolate
# Double Chocolate
# Milk Chocolate
# Marshmallow Madness
# Mini Marshmallow
# No Sugar

Hershey's
# Chocolate Syrup
# Special Dark Chocolate Syrup
# Strawberry Syrup

Nestle
# Nesquik
# Strawberry Nesquik

Swiss Miss
(ConAgra)
# Hot Cocoa Mixes:
# Chocolate Sensation
# Milk Chocolate
# Marshmallow Lovers
# Marshmallow Lovers Fat Free
# No Sugar Added

condiments
GENETICALLY ENGINEERED INGREDIENTS

Del Monte
# (Nabisco/Phillip Morris) Ketchup

Heinz
# Ketchup
(regular & no salt)
# Chili Sauce
# Cocktail Sauce
# Heinz 57 Steak Sauce

Hellman's
(Bestfoods)
# Real Mayonnaise
# Light Mayonnaise
# Low-Fat Mayonnaise

Hunt's
(ConAgra)
# Ketchup
(regular & no salt)

KC Masterpiece
(Clorox)
# Original BBQ sauce
# Garlic & Herb Marinade
# Honey Teriyaki Marinade

Kraft
(Kraft/Phillip Morris)
# Miracle Whip
(all varieties)
# Kraft Mayonnaise
(all)
# Thick & Spicy BBQ sauces
(all varieties)
# Char Grill BBQ sauce
# Honey Hickory BBQ sauce

Nabisco
(Nabiso/Phillip Morris)
# A-1 Steak Sauce

Open Pit
(Vlasic/Campbells)
# BBQ sauces
(all)

salsa

Chi-Chi's
(Hormel)
# Fiesta Salsa
(all varieties)

Old El Paso
(Pillsbury)
# Thick & Chunky Salsa
# Garden Pepper Salsa
# Taco Sauce
# Picante Sauce

Ortega
(Nestle)
# Taco Sauce
# Salsa Prima Homestyle
# Salsa Prima Roasted Garlic
# Salsa Prima 3 Bell Pepper
# Thick & Chunky Salsa

Pace
(Campbells)
# Chunky Salsa
# Picante Sauce

Tostitos Salsa
(Frito-Lay/Pepsi)
# All Natural
# All Natural Thick & Chunky
# Roasted Garlic
# Restaurant Style

cookies
GENETICALLY ENGINEERED INGREDIENTS

Delicious Brands
# (Parmalat) Animal Crackers
# Ginger Snaps
# Fig Bars
# Oatmeal
# Sugar-Free Duplex
# Honey Grahams
# Cinnamon Grahams
# Fat Free Vanilla Wafers
# English Toffee Heath Cookies
# Butterfinger Cookies
# Skippy Peanut Butter Cookies

Famous Amos
(Keebler/Flowers Industries)
# Chocolate Chip
# Oatmeal Raisin
# Chocolate Sandwich
# Peanut Butter Sandwich
# Vanilla Sandwich
# Oatmeal Macaroon Sandwich

Frookies
(Delicious Brands/Parmalat)
# Peanut Butter Chunk
# Chocolate Chip
# Double Chocolate
# Frookwich Vanilla
# Frookwich Chocolate
# Frookwich Peanut Butter
# Frookwich Lemon
# Funky Monkeys Chocolate
# Ginger Snaps
# Lemon Wafers

Keebler
(Keebler/Flowers Industries)
# Chips Deluxe
# Sandies
# E.L. Fudge
# Soft Batch Chocolate Chip
# Golden Vanilla Wafers
# Droxies
# Vienna Fingers
# Fudge Shoppe Fudge Stripes
# Fudge Shoppe Double Fudge & Caramel
# Fudge Shoppe Fudge Stix
# Fudge Shoppe Peanut Butter Fudge Stix
# Country Style Oatmeal
# Graham Originals
# Graham Cinnamon Crisp
# Graham Chocolate
# Graham Honey Low Fat
# Crème Filled Wafers
# Chocolate Filled Wafers

Nabisco (Nabisco/Phillip Morris)
# Oreo
(all varieties)
# Chips Ahoy!
(all varieties)
# Fig Newtons
(and all Newtons varities)
# Lorna Doone
# Nutter Butters
# Barnum Animal Crackers
# Nilla Wafers
# Nilla Chocolate Wafers
# Pecanz Shortbread
# Family Favorites Oatmeal
# Famous Wafers
# Fudge Covered Mystic Sticks
# Honey Maid Graham Crackers
# Honey Maid Cinnamon Grahams
# Honey Maid Chocolate Grahams
# Honey Maid Oatmeal Crunch
# Teddy Grahams
# Teddy Grahams Cinnamon
# Teddy Grahams Chocolate
# Teddy Grahams Chocolate Chips
# Café Cremes Vanilla
# Café Crème Cappuccino

Pepperidge Farm
(Campbell's)
# Milano
# Mint Milano
# Chessmen
# Bordeaux
# Brussels
# Geneva
# Chocolate Chip
# Lemon Nut
# Shortbread
# Sugar
# Ginger Men
# Raspberry Chantilly
# Strawberry Verona
# Chocolate Mocha Salzburg
# Chocolate Chunk Chesapeake
# Chocolate Chunk Nantucket
# Chocolate Chunk Sausalito
# Oatmeal Raisin Soft Baked

Sesame Street
(Keebler)
# Cookie Monster
# Chocolate Chip
# Chocolate Sandwich
# Vanilla Sandwich
# Cookie Pals
# Honey Grahams
# Cinnamon Grahams
# Frosted Grahams

Snack Wells
(Nabisco/Phillip Morris)
# Devil's Food
# Golden Devil's Food
# Mint Crème
# Coconut Crème
# Chocolate Sandwich
# Chocolate Chip
# Peanut Butter Chip
# Double Chocolate Chip

crackers
GENETICALLY ENGINEERED INGREDIENTS

Keebler
# (Keebler/Flowers Industries) Town House
# Club
# Munch 'Ems
(all varieties)
# Wheatables
# Zesta Saltines
# Toasteds
(Wheat, Onion, Sesame & Butter Crisps)
# Snax Stix
(Wheat, Cheddar & original)
# Harvest Bakery
(Multigrain, Butter, Corn Bread)

Nabisco
(Nabisco/Phillip Morris)
# Ritz
(all varieties)
# Wheat Thins
(all)
# Wheatsworth
# Triscuits

Waverly
# Sociables
# Better Cheddars
# Premium Saltines
(all)
# Ritz Snack Mix
(all)
# Vegetable Flavor Crisps
# Swiss Cheese Flavor Crisps
# Cheese Nips
(all)
# Uneeda Biscuits

Pepperidge Farm
(Campbell's)
# Butter Thins
# Hearty Wheat
# Cracker Trio
# Cracker Quartet
# Three Cheese Snack Stix
# Sesame Snack Stix
# Pumpernickel Snack Stix
# Goldfish
(original, cheddar, parmesan, pizza, pretzel)
# Goldfish Snack Mix
(all)

Red Oval Farms
(Nabisco/Phillip Morris)
# Stoned Wheat Thins
(all varieties)
# Crisp 'N Light Sourdough Rye
# Crisp 'N Light Wheat

Sunshine
(Flowers Industries)
# Cheeze-It
(original & reduced fat)
# Cheeze-It White Cheddar
# Cheeze-It Party Mix
# Krispy Original Saltines

frozen dinners
GENETICALLY ENGINEERED INGREDIENTS


Banquet
# (ConAgra) Pot Pies
(all varieties)
# Fried Chicken
# Salisbury Steak
# Chicken Nugget Meal
# Pepperoni Pizza Meal

Budget Gourmet
(Heinz)
# Roast Beef Supreme
# Beef Stroganoff
# Three Cheese Lasagne
# Chicken Oriental & Vegeatble
# Fettuccini Primavera

Green Giant
(Pillsbury)
# Rice Pilaf with Chicken Flavored Sauce
# Rice Medley with Beef Flavored Sauce
# Primavera Pasta
# Pasta Accents Creamy Cheddar
# Create-a-Meals

* Parmesan Herb Chicken
* Cheesy Pasta and Vegetable
* Beef Noodle
* Sweet & Sour
* Mushroom Wine Chicken



Healthy Choice
(ConAgra)
# Stuffed Pasta Shells
# Chicken Parmagiana
# Country Breaded Chicken
# Roast Chicken Breast
# Beef Pot Roast
# Chicken & Corn Bread
# Cheese & Chicken Tortellini
# Lemon Pepper Fish
# Shrimp & Vegetable
# Macaroni & Cheese

Kid Cuisine
(ConAgra)
# Chicken Nugget Meal
# Fried Chicken
# Taco Roll Up
# Corn Dog
# Cheese Pizza
# Fish Stix
# Macaroni & Cheese

Lean Cuisine
(Stouffer's/Nestle)

Skillet Sensations

* Chicken & Vegetable
* Broccoli & Beef
* Homestyle Beef
* Teriyaki Chicken
* Chicken Alfredo
* Garlic Chicken
* Roast Turkey

Hearty Portions

* Chicken Florentine
* Beef Stroganoff
* Cheese & Spinach Manicotti
* Salisbury Steak

Café Classics

* Baked Fish
* Baked Chicken
* Chicken a L'Orange
* Chicken Parmesan
* Meatloaf with Whipped Potatoes

Everyday Favorites

* Chicken Fettuccini
* Chicken Pie
* Angel Hair Pasta
* Three Bean Chili with Rice
* Macaroni & Cheese



Marie Callenders
(ConAgra)
# Chicken Pot Pie
# Lasagna & Meat Sauce
# Turkey & Gravy
# Meat Loaf & Gravy
# Country Fried Chicken & Gravy
# Fettuccini with Broccoli & Cheddar
# Roast Beef with Mashed Potatoes
# Country Fried Pork Chop with Gravy
# Chicken Cordon Bleu

Ore-Ida Frozen Potatoes
(Heinz)
# Fast Fries
# Steak fries
# Zesties
# Shoestrings
# Hash Browns
# Tater Tots
# Potato Wedges
# Crispy Crunchies

Rosetto Frozen Pasta
(Heinz)
# Cheese Ravioli
# Beef Ravioli
# Italian Sausage Ravioli
# Eight Cheese Stuffed Shells
# Eight Cheese Broccoli Stuffed Shells

Stouffer's
(Nestle)

Family Style Favorites

* Macaroni & Cheese
* Stuffed Peppers
* Broccoli au Gratin
* Meat Loaf in Gravy
* Green Bean & Mushroom Casserole

Homestyle

* Meatloaf
* Salisbury Steak
* Chicken Breast in Gravy

Hearty Portions

* Salisbury Steak
* Chicken Fettucini
* Meatloaf with Mashed Potatoes
* Chicken Pot Pie



Swanson
(Vlasic/Campbells)
# Meat Loaf
# Fish & Chips
# Salisbury Steak
# Chicken Nuggets
# Hungry Man

* Fried Chicken
* Roast Chicken
* Fisherman's Platter
* Pork Rib



Voila!
(Bird's Eye/Agri-Link Foods)
# Chicken Voila! Alfredo
# Chicken Voila! Garlic
# Chicken Voila! Pesto
# Chicken Voila! Three Cheese
# Steak Voila! Beef Sirloin
# Shrimp Voila! Garlic



Weight Watchers
(Heinz)

Smart Ones

* Fiesta Chicken
* Basil Chicken
* Ravioli Florentine
* Fajita Chicken
* Roasted Vegetable Primavera


energy bars and drinks
GENETICALLY ENGINEERED INGREDIENTS


energy bars

Power Bar
# (Nestle) Oatmeal Raisin
# Apple Cinnamon
# Peanut Butter
# Vanilla Crisp
# Chocolate Peanut Butter
# Mocha
# Banana
# Wild Berry
# Harvest Bars

* Apple Crisp
* Blueberry
* Chocolate Fudge Brownie
* Strawberry
* Peanut Butter Chocolate Chip



drink mixes

Carnation Instant Breakfast Mix
(Nestle)
# Creamy Milk Chocolate
# Classic Chocolate
# French Vanilla
# Strawberry
# Café Mocha

heat and serve meals
GENETICALLY ENGINEERED INGREDIENTS


Chef Boyardee
# (ConAgra) Beefaroni
# Macaroni & Cheese
# Mini Ravioli
# ABC's & 123's

Dinty Moore
(Hormel)
# Beef Stew
# Turkey Stew
# Chicken & Dumplings

Hormel
# Chili with Beans
# Chili No Beans
# Vegetarian Chili with Beans

Kids' Kitchen
(Hormel)
# Spaghetti Rings with Meatballs
# Macaroni & Cheese
# Pizza Wedges with 3 Cheese

Franco-American
(Campbell's)
# Spaghetti O's
# Mini Ravioli
# Power Rangers Pasta in Sauce


meat and dairy alternatives
GENETICALLY ENGINEERED INGREDIENTS


meat alternatives

Loma Linda
# (Worthington/Kellogg's*) Meatless Chik Nuggest

Morningstar
(Worthington/Kellogg's*)
# Harvest Burger
# Better 'n Burgers
# Garden Veggie Patties
# Grillers Burgers
# Black Bean Burger
# Chicken Patties

Natural Touch
(Worthington/Kellogg's*)
# Garden Vegetable Pattie
# Black Bean Burger
# Okra Pattie
# Lentil Rice Loaf
# Nine Bean Loaf

Worthington
(Worthington/Kellogg's*)
# Vegetarian Burger
# Savory Slices

dairy alternatives

Nutra Blend Soy Beverage
(Bestfoods)
# Original
# Vanilla
# Apple
# Orange

*A company letter states that they are in the process of converting to non-genetically modified "proteins" in all products.

meal mixes and sauce packets
GENETICALLY ENGINEERED INGREDIENTS


Betty Crocker
# (General Mills) Garden Vegetable Pilaf
# Creamy Herb Risotto
# Garlic Alfredo Fettuccini
# Bowl Appetit

* Cheddar Broccoli
* Macaroni & Cheese
* Pasta Alfredo



Knorr
(Bestfoods)
# Mushroom Risotto Italian Rice
# Broccoli au Gratin Risotto
# Vegetable Primavera Risotto
# Risotto Milanese
# Original Pilf
# Chicken Pilaf
# Rotini with 4 Cheese
# Bow Tie Pasta with Chicken & Vegetable
# Penne with Sun-Dried Tomato
# Fettuccini with Alfredo
# Classic Sauce Packets

* Hollandaise
* Béarnaise
* White
* Brown
* Lemon Herb
* Mushroom Brown
* Onion
* Roasted Chicken
* Roasted Pork
* Roasted Turkey

# Pasta Sauce Packets

* Alfredo
* Four Cheese
* Carbonara
* Pesto
* Garlic Herb



Lipton
(Unilever)
# Rice & Sauce Packets

* Chicken Broccoli
* Cheddar Broccoli
* Beef Flavor
* Spanish
* Chicken Flavor
* Creamy Chicken
* Mushroom

# Sizzle & Stir Skillet Supers

* Lemon Garlic Chicken & Rice
* Spanish Chicken & Rice
* Herb Chicken & Bowties
* Cheddar Chicken & Shells



Near East
(Quaker)
# Spicy Tomato Pasta Mix
# Roasted Garlic & Olive Oil Pasta Mix
# Falafel Mix
# Lentil Pilaf
# Couscous
# Tomato Lentil
# Parmesan
# Toasted Pinenut
# Herb Chicken
# Broccoli & Cheese
# Curry

Pasta Roni
(Quaker)
# Fettuccini Alfredo
# Garlic Alfredo
# Angel Hair Pasta with Herbs
# Angel Hair Pasta with Parmesan Cheese
# Angel Hair Pasta with Tomato Parmesan
# Angel Hair Pasta Primavera
# Garlic & Olive Oil with Vermicelli

Rice-a-Roni
(Quaker)
# Rice Pilaf
# Beef
# Chicken
# Fried Rice
# Chicken & Broccoli
# Long Grain & Wild Rice
# Broccoli au Gratin

Uncle Ben's
(Mars)
# Long Grain & Wild Rice
(Original & with Garlic)
# Brown & Wild Rice Mushroom
# Country Inn Mexican Fiesta
# Country Inn Oriental Fried Rice
# Country Inn Chicken & Vegetable
# Country Inn Chicken & Broccoli
# Natural Select Chicken & Herb
# Natural Select Tomato & Basil
# Chef's Recipe Chicken & Vegetable Pilaf
# Chef's Recipe Beans & Rice
# Chef's Recipe Broccoli Rice


frozen pizza
GENETICALLY ENGINEERED INGREDIENTS


Celeste
# (Aurora Foods) Supreme
# Pepperoni
# Vegetable
# Four Cheese
# Deluxe
# Cheese

Tombstone
(Kraft/Phillip Morris)
# Pepperoni
# Supreme
# Sausage & Pepperoni
# Extra Cheese
# Stuffed Crust
# Three Cheese

Totino's
(Pillsbury)
# Crisp Crust
# Pepperoni
# Combination


snack foods
GENETICALLY ENGINEERED INGREDIENTS


Act II Microwave Popcorn
# (ConAgra) Butter
# Extreme Butter
# Corn on the Cob

Frito-Lay*
(PepsiCo)
# Lays Potato Chips
(all varieties)
# Ruffles Potato Chips
(all)
# Doritos Corn Chips
(all)
# Tostitos Corn Chips
(all)
# Fritos Corn Chips
(all)
# Cheetos
(all)
# Rold Gold Pretzels
(all)
# Cracker Jack Popcorn

Healthy Choice Microwave Popcorn
(ConAgra)
# Organic Corn
(soy/canola oils)

Mothers Corn Cakes
(Quaker)
# Butter Pop

Orville Redenbacher Microwave Popcorn
(ConAgra)
# Original
# Homestyle
# Butter
# Smart Pop
# Pour Over

Orville Redenbacher Popcorn Cakes
# Chocolate
# Caramel

Orville Redenbacher Mini Popcorn Cakes
# Butter
# Peanut Caramel
# Chocolate Peanut

Pop Secret Microwave Popcorn
(Betty Crocker/General Mills)
# Natural
# Homestyle
# Jumbo Pop
# Extra Butter
# Light
# 94% Fat Free Butter

Pringles
(Procter & Gamble)
# Original
# Low Fat
# Pizza-licious
# Sour Cream & Onion
# Salt & Vinegar
# Cheezeums

Quaker Rice Cakes
# Peanut Butter
# Chocolate Crunch
# Cinnamon Streusel
# Mini
# Chocolate
# Ranch
# Sour Cream & Onion
# Apple Cinnamon
# Caramel Corn



Quaker Corn Cakes
# White Cheddar
# Caramel Corn
# Strawberry Crunch
# Caramel Chocolate Chip

*Frito has informed its corn and potato suppliers that the company wishes to avoid GE crops, but acknowledges that canola or other oils and ingredients in its products may be from GE sources

soda and juice drinks
GENETICALLY ENGINEERED INGREDIENTS


sodas

# Coca Cola Coca Cola
# Sprite
# Cherry Coke
# Barq's Root Beer
# Minute Maid Orange
# Minute Maid Grape
# Surge
# Ultra

PepsiCo
# Pepsi
# Slice
# Wild Cherry Pepsi
# Mug Root Beer
# Mountain Dew

Cadbury/Schweppes
# 7-Up
# Dr. Pepper
# A & W Root Beer
# Sunkist Orange
# Schweppes Ginger Ale

juice drinks

Capri Sun juices
(Kraft/Phillip Morris)
# Red Berry
# Surfer Cooler
# Splash Cooler
# Wild Cherry
# Strawberry Kiwi
# Fruit Punch
# Pacific Cooler
# Strawberry
# Orange
# Grape

Fruitopia
(Coca Cola)
# Grape Beyond
# Berry Lemonade
# Fruit Integration
# Kiwiberry Ruckus
# Strawberry Passion
# Tremendously Tangerine

Fruit Works
(PepsiCo)
# Strawberry Melon
# Peach Papaya
# Pink Lemonade
# Apple Raspberry

Gatorade
(Quaker)
# Lemon Lime
# Orange
# Fruitpunch
# Fierce Grape
# Frost Riptide Rush

Hawaiian Punch
(Procter & Gamble)
# Tropical Fruit
# Grape Geyser
# Fruit Juicy Red
# Strawberry Surfin

Hi-C
(Coca Cola)
# Pink Lemonade
# Watermelon Rapids
# Boppin' Berry
# Tropical Punch
# Smashin' Wildberry
# Blue Cooler
# Blue Moon Berry
# Orange
# Cherry

Kool Aid
(Kraft/Phillip Morris)
# Blastin' Berry Cherry
# Bluemoon Berry
# Kickin' Kiwi Lime
# Tropical Punch
# Wild Berry Tea

Ocean Spray
# Cranberry Juice Cocktail
# Cranapple
# CranGrape
# CranRaspberry
# CranStrawberry
# CranMango

Squeeze It
(Betty Crocker/General Mills)
# Rockin' Red Puncher
# Chucklin' Cherry
# Mystery 2000

Sunny Delight
(Procter & Gamble)
# Sunny Delight Original
# Sunny Delight With Calcium Citrus Punch
# Sunny Delight California Style Citrus Punch

Tang juices
(Kraft/Phillip Morris)
# Orange Uproar
# Fruit Frenzy
# Berry Panic

Tropicana Twisters
(PepsiCo)
# Grape Berry
# Apple Raspberry Blackberry
# Cherry Berry
# Cranberry Raspberry Strawberry
# Pink Grapefruit
# Tropical Strawberry
# Orange Cranberry
# Orange Strawberry Banana

V-8
(Campbells)
# V8 Tomato Juices
(all varieties)
# Strawberry Kiwi
# Strawberry Banana
# Fruit Medley
# Berry Blend
# Citrus Blend
# Apple Medley
# Tropical Blend
# Island Blend

soup
GENETICALLY ENGINEERED INGREDIENTS


# Campbell's Tomato
# Chicken Noodle
# Cream of Chicken
# Cream of Mushroom
# Cream of Celery
# Cream of Broccoli
# Cheddar Cheese
# Green Pea
# Healthy Request

* Chicken Noodle
* Cream of Chicken
* Cream of Mushroom
* Cream of Celery

# Campbell's Select

* Roasted Chicken with Rice
* Grilled Chicken with Sundried Tomatoes
* Chicken Rice
* Vegetable Beef

# Chunky

* Beef with Rice
* Hearty Chicken & Vegetable
* Pepper Steak
* Baked Potato with Steak & Cheese
* New England Clam Chowder

# Soup to Go

* Chicken Noodle
* Chicken Rice
* Garden Vegetable
* Vegetable Beef & Rice

# Simply Home

* Chicken Noodle
* Chicken Rice
* Garden Vegetable
* Vegetable Beef with Pasta



Healthy Choice
(ConAgra)
# Country Vegetable
# Fiesta Chicken
# Bean & Pasta
# Chicken Noodle
# Chicken with Rice
# Minestrone

Pepperidge Farms
(Campbell's)
# Corn Chowder
# Lobster Bisque
# Chicken & Wild Rice
# New England Clam Chowder
# Crab Soup

Progresso
(Pillsbury)
# Tomato Basil
# Chicken Noodle
# Chicken & Wild Rice
# Chicken Barley
# Lentil
# New England Clam Chowder
# Zesty Herb Tomato
# Roasted Chicken with Rotini
# Fat Free Minestrone
# Fat Free Chicken Noodle
# Fat Free Lentil
# Fat Free Roast Chicken

tomatoes and tomato sauces
GENETICALLY ENGINEERED INGREDIENTS


Del Monte
# (Nabisco/Phillip Morris) Tomato Sauce

Five Brothers Pasta Sauces
(Lipton/Unilever)
# Summer Vegetable
# Five Cheese
# Roasted Garlic & Onion
# Tomato & Basil

Healthy Choice Pasta Sauces
(ConAgra)
# Traditional
# Garlic & Herb
# Sun-Dried Tomato & Herb

Hunts
(ConAgra)
# Traditional Spaghetti Sauce
# Four Cheese Spaghetti Sauce
# Tomato Sauce
# Tomato Paste

Prego Pasta Sauces
(Campbells)
# Tomato, Basil & Garlic
# Fresh Mushroom
# Ricotta Parmesan
# Meat Flavored
# Roasted Garlic & Herb
# Three Cheese
# Mini-Meatball
# Chicken with Parmesan

Ragu Sauces (Lipton/Unilever)
# Old World Traditional
# Old World with Meat
# Old World Marinara
# Old World with Mushrooms
# Ragu Robusto Parmesan & Romano
# Ragu Robusto Roasted Garlic
# Ragu Robusto Sweet Italian Sausage
# Ragu Robusto Six Cheese
# Ragu Robusto Tomato, Olive Oil & Garlic
# Ragu Robusto Classic Italian Meat
# Chunky Garden Style Super Garlic
# Chunky Garden Style Garden Combo
# Chunky Garden Style Tomato, Garlic & Onion
# Chunky Garden Style Tomato, Basil & Italian Cheese
# Pizza Quick Traditional






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cer Klik Bom Tue


Geng Budak Baek

Basa-Basi Komentar


SHout